27 november 2006

cleaning monday

jaa, det blev inte så mycket städning idag faktiskt...
det blev mer.. ommöblering :)

ibland får jag vissa städryck och får för mig att jag vill göra om i mitt rum. men hallå, vem får inte det?! bara det att jag får det ganska ofta. jag har dock inte gjort om där på länge, har haft det likadant hela våren och sommaren men jag kände att nu var det nog dags för lite ommöblering igen.
eftersom lindas garderob inte blev omgjord var jag tvungen att lägga den kraften på något annat helt enkelt :).

mitt rum är ganska fyrkantigt så man kan ställa möblerna hur som helst nästan.
ska lägga upp bilder ikväll efter danslektionen som jag nu måste gå och förbereda!

det är dock ett hörn (eller två väggar) som jag skulle behöva lite hjälp med och då tänkte jag fråga er om ni hade något bra tips. bilder kommer som sagt upp lite senare ikväll så det är bara att titta in då och komma med förslag!

ha det bra så länge.
sandra

Inga kommentarer: