12 november 2006

Paris Hilton och jag

Paris och jag har dock inte så mycket gemensamt,

  • jag är inte lång och så smal som hon är
  • jag klär mig inte som henne
  • jag har inte rika föräldrar
  • jag är inte känd

MEN

när det gäller hur en kille ska lukta så tycker vi likadant.
bara ÄLSKAR hennes "Just Me" för killar.

var inne på kicks igår och drog åt mig ett provpapper och sprutade på denna underbara doft. har den i jackfickan nu så hela jackan luktar nästan :). ska försöka övertala marcus att köpa den. eller så blir det en julklapp. han har luktat på den men är lite skeptiskt till hela paris hilton-grejen så jag vet inte riktigt vad han tycker egentligen..

men, med en kvinnas list :) - haha.

ska nu rusa vidare, dansträning med nyårsrevyn och bussen till marcus väntar.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha du är så söt :) ja en kvinnas list är allt!