18 november 2006

veckan gick.

denna veckan har gått sjukt fort. och jag har haft så mycket att göra så jag knappt har hunnit med.
så nu är jag helt slutkörd.
jag är dock ledig imorgon och på måndag. SKÖNT. fast det är ju dansträning imorn med revyn kom jag på. attans...
snodde denna från michaela. för jag orkar inte heller...

dagens frukost: idag blev det faktiskt frukost. banan och russin i fil. mums :)
du har på dig: myskläder
du fick ångest när: ingen ångest idag. än.
du blir avundsjuk på: människor som vet vad de vill med sina liv.
du blir glad när: jag får komplimanger
senaste förälskelse: mmm...marcus.
är du kär nu: JA! långt upp över öronen.
du blir arg när: jag har mycket att göra men ingen tid. (obs! arg på mig själv)
du längtar efter: just nu: min säng. rent generellt marcus, mina bästa vänner (som för tillfället inte befinner sig inom en mil från mig. jag säger bara; karlskrona, stockholm, dalslånged och thailand.)
dagens pinsammaste: haha, när jag frågade michelle, som var uppe och fikade hos mig, om det var hennes storebror hon fikade med. det var det inte... det var hennes pappa :). hahaha

nu ska jag få i mig lite mat. skriver mera sen, kommer nog spendera större delen av kvällen här. kul liv man har.

men som sagt, jag orkar inte idag..

sandra

Inga kommentarer: