03 december 2006

dagens inköp

för att ha tänkt att jag inte skulle köpa något så blev det ganska mycket saker som inhandlades ändå... men man får unna sig saker ibland - faktiskt.

1. 2.
3. 4.
5. 6.

1. nya vantar (behövdes). röda och fina, passar till min basker. (hm)
2. långa, fina, olivgröna ljus. passar utmärkt i mitt rum. (rusta!!)
3. åh, mina nya skor! mina louboutin-kopior från din sko.
- de som känner mig trodde nog aldrig att jag skulle köpa ett par såna här skor. men jag har gett mig fanken på att jag ska lära mig gå i högklackat och göra det till en del av min vardag för jag tycker det är såå snyggt!
4. två svarta klänningar från hm, en med rosett i midjan
5. ett ugglehalsband från gina tricot.
- läste elle på vägen in till stan och i en av deras artiklar var det någon modeassistent som brukade ha ett ugglehalsband. - coolt, tänkte jag. och så hittar jag detta! och det var coolt.
6. två svarta jättesöta rosetthårspännen

plus lite till : ).

mer som har blivit gjort idag:
- tränat med revyn.´
- druckit glögg (givet på advent) och ätit pepparkakor och myst med familjen.

nu ska jag krypa till kojs. har inte blivit så mycket sovande på sistonde.. hih.
hoppas ni har haft en bra första advent.
det har jag.
kram och godnatt.
sandra

Inga kommentarer: