06 december 2006

en snabbis

hinner skriva lite innan jag hoppar på cykeln (pappa & mamma tog bilen och for för att handla :/) till maja där glöggen väntar och massa prat & mys förstås.

hade till början en ganska lugn dag, med massa brödbak (för hand, för övrigt. maskinerna är ju sönder). sen tröttnade jag på att inte ha något att göra. så jag tog tag i vårt stökiga skafferi och möblerade om :D. eller städade mest, möblerade om lite. men det blev jättefint iallafall och det är väl huvudsaken!
nu är jag mest trött och seg.

när jag kom hem väntade denna underbara i min hylla. åhhh, glädje!
och linda ringde mig innan på jobbet och berättade att hon hade hittat väskan jag har ringt runt efter :). det är inte lätt när man bor i sveriges minsta stad (by, håla, whatever).

här kommer dagens:



nu måste jag rusa!
sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejs! tänkte bara säga att länken till väskan inte funkar

sandra sa...

hej h. jag har försökt att fixa det men det verkar inte fungera... ska försöka igen.