01 december 2006

med justin i lurarna

jahapp, då var idolfinalen över. marcus vann. inte helt oväntat. även om erik var sötare...

har lyckats få tag i
hm-klänningen nu!! äntligen är den min. tradera är min räddare i nöden. trots att jag fick betala lite mer än vad den kostade i affären, men whatever, det är nog värt det. hoppas jag... :/

lägger upp bild när jag har fått den.

imorgon blir det upp och jobba, sen blir det nog lite av en återträff från vårens studenter på jekyll och sen utgång. A och jag ska ut och svänga våra lurviga (blä, läskig bild...)! haha, det är på tiden.

återstår den vanliga frågan: what to wear?
känns som att jag inte har något alls att ta på mig sen jag rensade i min garderob när jag möblerade om i rummet... attans. tips anyone?

nu ska justin och jag gå och lägga oss.
godnatt.

sandra

Inga kommentarer: