03 januari 2007

quiet town

igår (2 jan) hade JC reaöppet på kvällen här i vår lilla stad. min kära syster skulle dit så jag tänkte att jag kunde haka på som sällskap så slapp hon dras med en klagande mor och suckande far. :D yep, i know how it is.


så vi åkte ner dit och vi hade tur som kom när vi kom för tio minuter senare var kön tre gånger så lång dvs, vi kom rätt långt fram...
jag köpte en ullkofta & en svart klänning med coola fickor. trots att jag bara skulle följa med som sällskap. jag är hopplös!

efter vi fyndat tog vi en fika på jekyll, det var länge sedan. min latte satt där den skulle.

här är min söta syster.
nu måste jag gå och lägga mig... ska upp och jobba imorgon också plus att vi har föreställning på kvällen.
kvällens musik: Josh Rouse
marcus fick skivan i julklapp av sin kompis och jag bara älskar den! :)
godnatt världen!
sandra