01 mars 2007

65%

jag kan ju inte direkt säga att det är den mest jobbiga veckan i mitt liv.

var ledig mån-tis, började 11 ons-tors, är ledig imorgon, jobbar 9-15.30 på lördag och är ledig på söndag. agge bytte med mig så jag skulle kunna unna mig en riktig festkväll medan anni fortfarande är i stan på sitt lov.
det kommer bli great men vad ska man ha på sig?!
imorgon kväll spelar också ett reggaecoverband här i stan och de är grymma om man känner för att dansa loss till deras beat. jag känner för det och ska absolut dit!
men först ska jag och mamma hänga större delen av dagen. jag ska dricka kaffe med lina på min gamla skola och så ska jag köpa biljett till lördagens premiär av "musikal a´la carte" som vi ska gå och se innan utgången.

skulle fikat med några gamla klasskompisar också men de beslöt sig för att ändra på planerna och gå ut & äta middag istället och jag känner att jag har det lite knapert för det.
BOKREAN killed my budget. inhandlade tre böcker. två om inredning & inspiration och en om sveriges speciella konditorier och caféer. alla var bra och värda pengarna.

för övrigt är jag helt såld på Carla Bruni.
hör en av hennes alla underbara låtar här.
nu ska jag ladda inför morgondagen.
godnatt.

Inga kommentarer: