29 mars 2007

hairy lady

när jag går och lägger mig på kvällen brukar jag alltid fundera på vad jag ska ha på mig nästa dag. eller om jag har sett något under dagen som har inspirerat mig o sådär...

igårkväll när jag såg denna bilden tänkte jag att vill jag se ut imorgon. eller ja, nästan.


bild från the satorialist.

när jag skulle gå utanför dörren i morse var det liiite för varmt för en stor halsduk och stickad tröja så det fick bli något helt annat. tråkigt, neutralt - som vanligt. allt för att göra chefen glad...
men en dag ska jag banne mig se ut såhär. jag har till och med en duvblå kavaj som har hängt med i några år nu. den är fin den. det är alltid lika roligt att plocka fram gamla godingar ur garderober vid varje säsongs-skifte (min byrå är för liten för att rymma alla mina kläder, så jag skiftar sommar/vinterkläder).


iallafall. såhär blev det idag.

lite suddiga bilder men det kan inte hjälpas.

jag har för övrigt haft en sjukt bra hårdag, klippte mig imorse. och jag tror att jag ska fortsätta göra det när jag ska klippa mig. klippa mig på morgnarna alltså. det är jätteskönt att slippa styla sig hår själv. nu syns det ju inte så bra på bilden hur jag klippte mig, men det var inget märkvärdigt ändå. bara renklippning.
på bilden däremot har jag satt upp mitt hår i en bulle på ena sidan. jag tror det är en dold talang jag har. att sätta upp hår. det blir bra. iallafall på mig själv :), haha.
här syns min frilla lite bättre.

nej, nu är det dags att dricka upp teet och krypa till kojs minsann.
kram sandra

Inga kommentarer: