21 mars 2007

köpenhamn

snart bär det av till köpenhamn.
det ska bli gött att komma ifrån den här lilla hålan ett tag. som jag sa till loe för ett tag sedan; jag har storstadslängtan.

så imorn bär det av. med ett litet stopp i malmö för att vänta in el boyfriendo som gör antagningsprov på musikhögskolan! jag vet att han kommer klara sig finfint.
sen bär det av till vega & damien rice. som jag längtar! hoppas, hoppas, hoppas han är bra live.

självklart blir det lite strosning i köpenhamn också men även i malmö när vi åker tillbaka på lördag. ska passa på att träffa min älskade mormor när jag ändå är nere och eventuellt några andra släktingar.


åh, jag blir tårögd varje gång jag hör den här låten. och ryser. åh.

tyvärr får man inte ta med sig några kameror in på vega. de tar dem ifrån en om man försöker. typiskt.

nu är bara frågan vad man ska ha med sig för kläder. vågar man satsa på lite vårigare kläder? jag har hört att det ska bli sol nämligen... eller ska man köra på the safe-card..? svårt det där.
jag får nog sova på saken.

kram sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag avis... Fan jag vill också lyssna på Damien, åååå! Vet du om han kommer till Sverige också?
Ha det fantastiskt bra!

hejhej

sandra sa...

Frida: Han ska spela i Stockholm på lördag men jag tror det är slutsålt - tyvärr!
Tack detsamma.
Kram sandra