20 april 2007

casual friday.

jag är sååå mätt. proppade i min nästan en hel pizza med kycklingkebab och pommes och sås på :). valentino's pizza är bäst, de gör specialbeställninger så det ryker om det, haha. iallafall när det gäller mig och mina idéer... ibland får jag för mig att jag ska ha jättekonstiga blandningar på min pizza och de går alltid snällt med på det. det bästa med dem är att de har öppet till fyra (och ibland efter med, beroende på folkmängden) på lördagar (söndag blire ju) så alla ramlar alltid in där när man har varit ute o festat. gött!

båda mina arbetsprover är inskickade nu och det är så skönt!! nu ska jag ta det lugnt efter jobbet, träffa mina fina vänner som har blivit försummade den senaste månaden, sy lite och tja, vad som än faller mig in. only time can tell.

jag köpte en klänning idag. svart, på lindex. den påminner lite om en klänning som hm har haft... den var vit och hade liksom cirklar i tyget. aja, iallafall en liknande har lindex ute i affärerna nu och jag har köpt den. fast i svart.


bild från lindex.

det är inte denna men den är väldigt lik. väldigt misha. jag gillar misha!


aja, får väl lägga upp en bild imorgon eller något när pizzamagen har lagt sig lite, haha.

hoppas ni får en bra fredag. själv ska jag gå och lägga mig nu.
godnatt!
kram sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

mishas stil är gudomlig, klänningen låter super :)

sandra sa...

fröken främling: eller hur! hon kan få den mest fula keds-sko (hrm haha) att se bra ut... yes, bild kommer inom snar framtid.