28 april 2007

hello

hej hej. känns som det var jättelänge sedan man skrev här. men det vare ju inte... haha, bara två dagar. -patetiskt-


i torsdags åkte jag o linda, som sagt, ner till skåne och lyssnade på marcus (my boyfriend) avslutningskonsert. den var jättebra! han är så duktig. jag är så stolt :).


vädret var great och det blev en fin kväll. sen blev det lite fest och den höll på till halv fyra... jag gick dock o lade mig tidigare för jag var helt slut...

på fredagen åkte vi hem och när vi sitter i bilen ringer de från Handelsakademien i göteborg och vill att jag ska komma upp på intervju (har sökt butikskommunikation där). jag blir så chockad & glad att jag börjar gråta, haha. sen var jag tvungen och ringa marcus och han blev jätterädd och trodde att något hade hänt typ att vi hade krockat eller något annat hemskt, eftersom jag grät... han blev ganska lättad när han fick höra vad det va :).

igår påbörjade jag ett litet syprojekt som förhoppningsvis är klart snart, skriver mer då.

idag har jag jobbat. solen skiner och det är ganska varmt förutom vindarna som är riktigt kalla ibland.

så, nu har man uppdaterat lite :).
hoppas ni har haft det bra och har en bra helg!

kram sandra

Inga kommentarer: