06 april 2007

made up my mind

för ett tag sedan skrev jag att jag hade köpt nytt smink. har tagit foto och allt på det men har inte hunnit lägga upp dem än (och glömt bort det..). här kommer det iallafall.

loreal's nya foundation infallible som lovar att den ska hålla i 16 timmar och fortfarande se ut som att man precis har appliserat den. jag kan bara ta av mig hatten och bocka & buga för på mig fungerar det verkligen! jag hade ioförsig på mig min i bara 12 timmar men den höll ändå jättebra! så den rekomenderas starkt. den funkade även på min torra hy vilket det är få foundations som gör.

både läppstiftet & läppennan är ifrån maybelline. stiftet luktar melon vilket är ett stort plus! fin och naturlig färg också o det fanns ganska många att välja på. synd att utbudet på läppennor var minimalt då det är svårt att hitta i liknande nyanser. jag köpte den jag ansåg passade bäst men tyvärr så blev färgen ljusare i mitt ljus här hemma. det gör säkert ingenting, bara en sådan liten sak som jag tänker på eftersom skillnaden på färgerna är minimal, men jag vill att det ska matcha.

här är ögonskuggskvartetten som jag också inhandlade. den heter pearl (någonting.... tror jag?). jättefina färger som skimrar plus att de håller bra.

ja, gott folk. det var allt jag hade att säga för idag.
godnatt. kram sandra

Inga kommentarer: