23 april 2007

måndag

idag är jag ledig. precis som alltid på måndagar. måndag är min söndag.
egentligen har jag jättemycket att göra; städa, betala räkningar, fixa en grej i stan och handla med mammi. har dock inte kommit ur pyjamasen än så det lär nog ta ett tag innan alla sakerna är klara.. föresten så kan jag inte betala mina räkningar för jag har inte fått min lön än... min chef är på semester. brukar inte få den så tidigt men eftersom facket lägger sin inbetalningstid så tidigt (what's up with that liksom?) så händer det...
nog om det.

känner mig såhär idag. svullna ögon. jävla pollen.
funderar på att gräva ner mig i sängen och fly från allt vad dagsljus heter. men jag kan inte. jag måste gå ut. blä. mina tabletter gör att jag blir trött och dåsig också så jag vet inte om jag orkar skriva något mer idag... orka sitta vid datorn liksom..

hoppas ni har en bra måndag iallafall!
kram sandra

dagens låt; for what it's worth med the cardigans

1 kommentar:

Anonym sa...

idag hade jag behövt en Sandra-kram! Usch, pappa fick mig helt ur balans igår..! Så jag tror jag gör som du, hoppar i pyjamasen och gömmer mig i sängen :) du är en fining och jag älskar dig! PUSS! //Linda