05 april 2007

sometimes we all have bad days.

igår hade jag en av mina värsta dagar på lääänge. usch, hatar sådana dagar. jag lyssnade på salems "good song" så mycket som möjligt och tänkte att "idag är du min enda vän". för jag var arg på alla andra. så om du råkade ut för mig igår vill jag bara be om ursäkt. jag hade skuldkänslor upp över öronen när jag gick o la mig på kvällen och kunde inte somna på flera timmar bara för att jag låg och tänkte på hur arg jag varit hela dagen...

jag sov ca 6 timmar innan jag knallade iväg till skolan på min rostiga cykel och fixade med kartonger till mina arbetsprover (tack victoria!). så nu har jag varit vaken i 18 timmar. jag är helt slut med andra ord.

efter jobbet idag fotade jag min syster & en skyltning jag gjorde hos affären på undervåningen i samma hus där jag jobbar. det blev bra och jag fick mycket material som jag kan använda. nu ska man bara välja ut rätt också. iallafall, ungefär såhär såg det ut;

copyright sandra ehrsköld 2007

jag är riktigt nöjd med det! för att vara första gången liksom...
för övrigt så har jag tillbringar min kväll i köket, bakat muffins. mmm!
fast det var knepigt.
skriver nog om det en annan gång för nu börjar rullgardinerna hissas ner här på ögonen.

kram sandra

Inga kommentarer: