13 april 2007

starving

nu äter jag mitt första mål mat, frukosten, som borde ha ätits för flera timmar sedan.
de senaste 3,5 timmarna har jag tillbringat i en varm bil utan vatten eller annan proviant. jag gick upp halv sju idag för att köra paps till jobbet så jag kunde ha bilen. när jag kom hem fixade jag det allra sista med arbetsproverna (var så inne i det att jag glömde äta frulle). när jag var klar var jag tvungen att köra direkt. jag hade tur att jag inte körde senare för antagningskontoret stängde tydligen kl 12 på fredagar (tack så jävla mycket för att du berättade det, herr antagningsman!). jag kom dit vid fem över och då var luckan stängd. jag smet in i korridoren och väntade utanför deras kontor och snackade med dem när de kom ut. och de tog mitt arbetsprov. SKÖNT!

nu är det bara att börja på nästa, det till skolan i gbg.
hej och hå, full rulle, ingen rast - ingen ro.

jag sitter och äter mackor och har ett stort glas juice framför mig nu iallafall. och mackor har aldrig varit godare. sen ska jag nog sova en stund. eller slänga på en film och somna framför den. för jag är ju ledig idag!!
ikväll ska jag träffa lindus, det blev aldrig av igår...

ha en bra dag allihopa!
(jag ska nog ut i solen föresten)

kram sandra

Inga kommentarer: