31 maj 2007

last night

igår åkte jag ner till kristianstad för att lyssna på marcus och hans klass när de hade avslutningskonsert i konserthusets lilla sal. det var verkligen jättebra! är så stolt över honom. och alla hans klasskompisar (eller de som va med o spelade & sjöng) är sjukt begåvade dem också.

här är han. han kompar miriam men jag minns inte vad låten hette som hon sjöng. den var jättefin iallafall. lite suddig bild men min lilla kamera är inte den bästa på skärpa, tyvärr...

efter konserten åkte vi och hämtade hans grejer, packade in dem i bilen & efter ett tag åkte jag hem igen. det blev ganska sent och jag var inte hemma förän kl 2 i natt - därav tröttheten.
jag är sån som måste sova minst sju timmar för att vara riktigt utvilad och om ni lägger ihop två och två så förstår ni hur jag har mått idag.

dagen har för övrigt varit jätteseg och nu började det regna ser jag. funderar på om man ska ta en vända ner i stan och sola lite solarium... har ett par byxor som ska skickas iväg också. hm, nu blev det lite jobbigt. saker som behöver göras.

usch, jag är jätteseg!
kram sandra

Inga kommentarer: