22 maj 2007

the rock

hej.

igår klippte jag mig & gjorde ljusare slingor. det blev bra. men. luggen blev för lång. det syntes dock inte igår när jag hade klippt mig eftersom min frisör inte plattångade luggen (som jag alltid gör). nu när jag har gjort det insåg jag att den är för lång. så jag måste tillbaka dit idag och fixa det. sen skulle mamma ner och handla och eftersom jag är den enda med körkort hemma får jag köra henne.

det är väl ungefär det som står på dagens schema. jag är ledig också och det är jätteskönt för det är 30 grader i solen här! blir nog shorts idag.

nej, nu ska jag röra på mig.
ha en bra dag allihopa!
kram sandra
igår direkt efter klippning & imorse direkt efter plattning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

snygging :) PUSS!

Anonym sa...

Your hair looks nice!

sandra sa...

muchomaas: thanks!