21 maj 2007

slarvigt

goddagens.

idag har jag varit nere in da big city med mams & handlat lite nödvändigheter. och ätit räksallad - mums! först var jag dock och klippte mig (och slingade håret) men jag tänker inte visa hur det blev förän jag har tvättat det och gjort i ordning det på mitt sätt. blir alltid så när man har varit hos frisören tycker jag... dock har jag blekinges bästa (och sötaste) frisör kan jag ju lugnt säga. så om ni någon gång behöver tips på var ni ska klippa er, just ask me!

har på någon vänster glömt saker överallt idag. glömde min lilla kasse på jekyll och sedan glömde jag mitt favorithalsband i lindex provrum. jag ringde nyss dit och de hade tagit hand om det så jag drog en lättnads suck. inte kul att bli av med sina favvosmycken men om man är en slarver får man skylla sig själv....

nu ska jag fixa håret, senare blir det oc-reprisen och sen ska jag skriva på ett avtal om en lägenhet jag (+ marcus & john) ska bo i under sommaren. det ska bli sweeeeeet!

idagharjagpåmig:
blå t-shirt, gina tricot
svart jacka, indiska
jeans, acne
svarta ballerinor, din sko
mörk, liten skinnväska, second hand

kram sandra

Inga kommentarer: