24 maj 2007

utmaning

jag blev utmanad av mina goda vän lina på bilddagboken att skriva 6 st egendomliga saker/sanningar om mig. så jag tänkte slänga upp dem här också så ni som inte kollar min bilddagbok också får lite inside info.

1. jag har haft fotfobi i hela mitt liv. fötter är äckliga. men jag jobbar på det...
2. när jag var liten drack jag badskum för jag tyckte det luktade så gott.
3. jag spottar alltid i toaletten innan jag spolar (jätteknäppt jag vet!)
4. jag har alltid varit bortskämd av min mamma (som är sjukpensionerad och är hemma nästan hela dagarna) med matlagning och tvättning så jag har aldrig tvättat i hela mitt liv. och jag som ska flytta hemifrån snart - hur ska detta gå?!
5. jag hatar att kallprata med bekanta människor som man inte har träffat på länge... jag blir alldeles stel & kallsvettig.
6. jag hatar såna här saker och kedjebrev och har bara skickat vidare en gång i hela mitt liv och då va det någon konstig slime-grej man skulle ta hand om... ja, fråga mig inte.

så därför utmanar jag ingen! ha.

har ni några andra frågor eller vill veta något annat knäppt om mig är det bara att fråga! jag är full av svar, som min favvo-kajjan säger.

nu ska jag sova.
godnatt!

Inga kommentarer: