25 maj 2007

väskmani

de som känner mig riktigt väl vet att jag är galen i väskor. eller det går i perioder faktiskt. och nu börjar det klia lite i fingrarna eftersom jag inte har köpt någon väska på länge. och eftersom lönen kommer idag vet jag inte om jag kan behärska mig själv längre.
jag har spanat in en väska på b*young här i stan. den är en blandning bland chloè-väskorna nere på bilden fast den är svart och i skinn med ett pris på 499;-. ganska överkomligt tycker jag. men (here it comes) det finns bara en svart kvar när jag kollade i tisdags. därför måste jag köra ner innan jobbet och kolla om den finns kvar. om den finns det kan jag bestämma mig där nere för nu vet jag varken ut eller in.
jag ska dessutom kika efter en morsdags-present till mams om jag hinner. är ju mors dag på söndag and i've got nothing for mine yet...

bilder från net-a-porter.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, såg att du hade en bild på dina nya Acnejeans! Verkligen fina. Jag vill ha dem! Man måste inte vara superskinny för att komma i dem, eller?

Chloéväskorna är så fina. Gillar de överdrivet stora dragkedjorna. ^^

sandra sa...

victoria: Ja, det är jättefina och sköna framför allt! Nej verkligen inte. Jag är inte det iallafall...