29 juni 2007

fridag

hej allihopa!

har varit ledig onsdag - idag. skönt! det har tyvärr regnat hela tiden så inga roliga outfits. förutom igår när jag fixade surprice party för min bästa kompis. ska se om jag hittar några foto.

vaknade upp idag och himlen var lika mulen som mitt huvud... usch, bakfylla. det har dock klarnat upp, både i hjärnan & på himlen och nu är det sol & moln plus en massa blåst. fast det är kalla vindar så det är inte speciellt behagligt.

och nu över till något mycket roligare: mina senaste inköp från topshop!

bilder från topshop.com

en turkos tunika & ljusbruna peeptoeballerinas i skinn. det blir alltid så att på sommaren vill man (iallafall jag) ha mer färg i garderoben och då passade denna tunikan perfekt! hade egentligen inte tänkt köpa några skor men när jag provade dem här föll jag direkt. de är så snygga på! synd bara att tårna pressas ihop där framme (har ganska breda fötter) annars är de jättesköna.

nu måste jag rusa, ska ner till lägenheten (hem nr 2) igen.
föresten så har jag ett hem nr 3 nu. jag har nämligen hittat en lägenhet i göteborg som jag ska hyra! wie.

kram på er.

Inga kommentarer: