27 juni 2007

long time, no see

hej.
jag undrar om det är någon som över huvud taget fortfarande läser min blogg. har ju varit jättekass på att uppdatera... här följer en liten lista på vad som har skett den senaste tiden:

  • jag bor fortfarande i en lägenhet utan internet. och det verkar inte bli något heller. det är tråkigt men jag kan nog inte göra så mycket åt det... tyvärr.
  • jag håller på att leta lägenhet i gbg för fullt eftersom jag ska flytta dit i höst och börja plugga. så om ni känner någon eller har några kontakter, tveka inte att höra av er!
  • jag har shoppat som en galning... :)

jag vill verkligen börja blogga igen. på riktigt. och kunna följa mina favvo-bloggar. men det är som sagt svårt när man inte har tillgång till internet. om det nu skulle bli så att det inte blir så mycket uppdateringar kommer det nog bli mer till hösten eftersom jag ska se till att skaffa internet uppe i gbg.

tills dess så hoppas jag att ni som hänger med här kan stå ut med den lilla uppdateringen det blir. eftersom webstat.se har slutat funka också kan jag inte kolla statistiken och vet därför inte hur många som läser. får fixa en ny...

ha det så bra allihopa!
jag kommer nog uppdatera mer idag eftersom jag är hemma hos mamma & pappa (=internet).
hoppas ni har en fin sommar.
kram sandra

Inga kommentarer: