27 november 2006

nattblogg

attans, nu strular datorn igen!!

nu har jag jobbar klart, julpyntat klart och snart varit vaken klart.
skönt!

sitter och lyssnar på cd-skivorna jag gav till bästis när hon flyttade ifrån mig (5st). mycket minnen!
blir lätt att man fastnar här vid datorn. så många bloggar som ska läsas, nyheter som ska tas reda på osv. osv. men jag gillar't. det gör dock inte mina föräldrar...

och VET NI VAD?! jag har hittat lbd-klänningen jag har ville ha. på tradera! nu ska jag bara kamma hem den också. så håll tummarna!

från en sak till en annan:

  • olivia från moderniteter är lite lik katie holmes i denna outfitten. jättefin för övrigt! jag gillar den lila baskern very much.
  • m-k olsen passar jättebra i lockigt hår! (vi med lockar måste hålla ihop!)

sådär nu är det läge för sängen.
dagens (nattens)

sandra

1 kommentar:

Emma sa...

god dag! Tror jag har missat att du skrev till mig innan men nu är jag med i svängarna! Har lite tid över denna veckan, när kan du? puss