25 november 2006

uppdatering

så, nu ska det nog vara i sin ordning igen med internet (hoppas!!!)

det blev utgång igår (dock inga bilder) men maja och gänget. det blev också några glas rödvin, några drinkar och mycket dans! det blev också en pommestallrik halv tre i natt. mm mums.

har glömt säga att jag har klippt mig! hade inte funderat så mycket på hur jag ville ha mitt hår (jag har ju redan införskaffat mig en hellugg som jag trivs i) men mina tankar for iväg lite till page-hållet.
det blev ingen page.
bara renklippning dvs bort med det slitna + lite kortare lugg. however så lockar mitt hår upp sig av sig själv så det känns jättemycket kortare trots att hon kanske max tog 2 cm...
min frisör är för övrigt tillbaka efter sin mammaledighet och jag har saknat henne! hon är så bra, så bra. min kollega på jobbet har också klippt sig hos henne nu i veckan, efter mitt tips of course, och det verkade som att hon var nöjd!

nu ska jag nog gå o lägga mig. upp och jobba imorgon. sen blir det julpyntning och middag med chefen+ hennes familj efter jobbet. hoppas det blir trevligt...

sandra

före och efter

Inga kommentarer: