25 november 2006

äntligen helg!

hej! min dator är konstig. kollapsar ibland. det är därför jag inte har kunnat uppdatera på länge. här kommer iallafall ett inlägg från igår:

äntligen, äntligen helg!
jag har längtat så. har haft en tråkig o knagglig vecka och det har känts som att tiden har stått still. men NU är det fredag och ikväll ska jag förmodligen träffa maja o tjejerna (som jag inte har träffat på jättelänge) och vi ska dricka lite drinkar & prata. behövligt efter denna veckan!
då återstår bara den eviga frågan: VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!


har ingen aning. alls. vi får se helt enkelt.
för övrigt så blev jag lite ledsen nu i veckan när jag upptäckte att klänningen jag spanat in på hms hemsida var slutsåld. en människa som kan skatta sig lycklig är den här tjejen...


nej jag är inte alls avundsjuk.

Inga kommentarer: