05 november 2006

tillbaka

jag har varit ur balans ett tag.
stress och mycket att göra denna veckan.
inget kul alls.

alla andra har haft lov, inklusive M, vilket har gjort att vi har spenderat ganska mycket tid tillsammans. och det är ju inte helt fel. OM MAN ÄR LEDIG, vilket jag inte har varit på hela veckan eftersom jag har JOBBAT! -aggression-

anni och jag hade halloweenmiddag igår också. det blev riktigt bra. god buffé och massa mys med människor vi inte har träffat på ett tag. somnade med proppfull mage och ett leende på läpparna.
och inte nog med det, imorse väckte hon mig med frukost på sängen! varma mackor och te. min födelsedag firades lite i förväg eftersom hon åkte tillbaka till skolan lite senare...

jag har hunnit med att dansa med nyårsrevyn också (är koreograf). det känns bra med alla dansarna och vi funkar bra ihop. frågan är hur det blir med resten av gänget. hoppas det blir bra iallafall även om det känns lite ostadigt nu...

tog en promenad ner till stan i kylan innan också. det var skönt att rensa tankarna. komma bort lite.
ja, nu är det sannerligen höst... på tisdag fyller man år och på fredag blir det mys.

imorgon är jag ledig. då ska jag ner i stan och hälsa på min gamla mentor på skolan... det ska bli riktigt trevligt att prata med honom igen - har saknat våra samtal väldigt mycket.


nej. dags att knyta sig.

det bästa skönhetsknepet är sömn.

Inga kommentarer: