28 oktober 2006

ledig lördag

idag har jag varit ledig och det har varit SÅ skönt! jag och marcus tog det lugnt i morse o sen åkte vi in till stan (kaninpassningen har gått bra so far) för marcus skulle på möte och jag hämtade lite grejer hemma.
sen fick jag åka ut till aspan och hämta hem linda för hon hade blivit jätteförkyld och orkade inte vara kvar där.
efter en snabb vändning i hallen åkte vi och handlade inför middagen imorgon.
sedan fick vi besök av john och marcus och en liten stund senare åkte marcus och jag in till den stora staden och gick på bio. DJÄVULEN BÄR PRADA.
och jag måste ärligt säga att jag blev lite besviken. fast det fanns många snygga outfits med.
men ändå... njaae, jag hade väntat mig mer.
jag antar att det är lätt att man blir besviken efter att media har målat upp en film som den bästa på länge och nästan bara överöser med bra kritik osv. och det är synd. för jag trodde detta skulle bli liksom "film of the year" men icke. tyvärr.

nu ska marcus o jag göra varsin räkmacka, linda o john har åkt hem till honom, så nu är marcus och jag ensamma i lägenheten igen.
mys.


Inga kommentarer: