15 december 2006

godafton allesammans!

<-- har ändrat lite i min sidebar här till vänster och ni kan numera kolla in hos de bloggar jag läser, som ger mig inspiration & bra läsning i vardagen. tycker de är värda ett klick allihopa vare sig de är kända eller inte...

har inte hunnit med så mycket annat idag än att jobba, komma hem, äta, powerwalka till dansträningen, träna, powerwalka hem igen (i regn) & sedan... äta chips.
haha snacka om att ta igen efter dagens alla fysiska aktiviteter.
men, det var värt det. plus att det är fredag.

så nu vill jag bara tacka min lillasyster för lånet av mp3-spelaren (jag har fortfarande inte skaffat mig en) & gå och lägga mig.
vilket jag ska göra alldeles strax.

imorgon ska jag nämligen också jobba och sedan direkt efter jobbet åker jag till M. även om det nog bara blir en snabbvisit så ska vi nog hinna med att baka lussekatter & mysa.
it's a need.

nu mina kära läsare, ska jag gå upp och bota min sängs ensamhet.
ha en bra helg!


(är hon inte söt?)

sandra

Inga kommentarer: