17 december 2006

home sweet home

nu har jag kommit hem, tränat med revyn & adventsfikat med familjen!
det var jättemysigt och jag längtar till jul. verkligen. jag har inte gjort det de senaste åren men i år. åh, det kommer bli massa mys!
mamma hade bakat jättegoda "pepparnötter" och de var jättegoda. tummen upp för julgodis & allt gott som hör julen till!

har haft en helt underbar vistelse nere hos M. även om det inte var så långvarit...

i fredags tillförde jag "champangetryfflar" i sortimentet på caféet. de blev mycket uppskattade båda av chefen & tjejerna i affären på nedervåningen. kul kul.
här kommer en liten bild:

de är perfekta till nyår - lite exklusivare sådär :).

är för övrigt inne ganska mycket på flätor. en tjej som jag satt och pratade med häromdagen sa att någon hade tipsat henne att sova i flätor för att hålla håret i schack. jag har för mig att jag har hört det innan & eftersom jag har värsta morgonfrillorna (M skrattar ofta åt dem) så är det kanske värt att prova.
men jag vet inte, sådana här flätor har jag aldrig gillat riktigt (inte världens snyggaste bild kanske). däremot att ha en snett på sidan - helst fiskbensfläta har följt med mig ett tag. testade dock en för mig ny variant i förra veckan.

fick lite inspriation från denna bloggerskan, i detta inlägget.

nej, nu ska jag återgå till adventsfikat.
ha det så bra!

sandra

Inga kommentarer: