09 januari 2007

en helt vanlig tisdag

idag började min arbetsvecka igen. helt okej faktiskt.
fast det är tråkigt att vara på caféet själv när det är NADA människor.
jag vill ha rush och fart & fläkt.
dock inte för mycket! :)

olaglig som man är sitter jag o letar efter musik till mina dansgrupper.
so far - nothing.
jag har danstorka!!!
hjälp, vad ska jag göra?! nästa vecka börjar mina dansgrupper igen och jag är som vanligt ute i sista sekunden... det är så typiskt mig.
åh, jag blir så trött på mig själv ibland...

en sak som jag har tagit tag i iallafall är att jag har börjat läsa igen. jag brukade läsa massa, massa böcker när jag var yngre men av någon skum anledning (förmodligen tidsbrist) så slutade jag.
men nu börjar jag igen!
sådetså.

nu måste jag ringa A, vilket jag skulle gjort för länge sedan...
lätt att fastna här.

godnatt världen.

Inga kommentarer: