10 januari 2007

nattmat

hej hej.
fick ett energiryck av bageln jag äter på (mums btw) och tänka bara berätta om ett av mina små projekt jag har börjat med nu när jag faktiskt inte har så mycket att göra på kvällarna efter jobbet.
so here it comes:


Konsten att slakta en klänning!


men inte vilken klänning som helst utan den här:

detta är en skjortklänning som jag inhandlade förra sommaren på vero moda.
fråga mig inte varför för jag har aldrig trivts i den... en impulsgrej, i guess.
iallafall, efter att ha legat i min sy-låda sedan i sensomras med en lapp som det stod "GÖR OM" på har jag nu beslutat mig för att ta mig an detta projekt :).

det kommer bli bra. det känner jag på mig. jag vet precis hur den ska se ut.
jag ska lägga upp bilder så fort den är färdig. it's a promise.

sov gott nu världen.
jag ska fortsätta mumsa på min bagel (thank god for them).
sandra

Inga kommentarer: