08 januari 2007

ännu en kväll gör josh mig sällskap i hörlurarna. älskar hans röst.

filmen var great. som alltid. åh, nicoles långa hår... mmm.

shit alltså vilken helg det har varit...
i fredags hade vi föreställning, den gick okej. bättre än onsdagens iallafall.
i lördags var jag "ledig" så jag mötte upp med älsklingarna på jekyll och vi åt frukost. tack amir (m.fl.)!! det var välbehövda bruchettas. det var grymt skönt att träffas igen. mina fina!
det blev dock ingen långvarig frukost för vid halv ett var jag på teatern igen för vid tre skulle vi ha föreställning. den gick svinigt bra :).
sedan var det bara en kort paus emellan, vi åt pasta och kycklingsallad (mums!) och varvade ner lite. kvällsföreställningen gick jättebra! den bästa hittills. älskade linda och hennes far va där och kollade. det var såå kul. jättebra publik också. äh, går inte att beskriva.
efter det skulle vi ha tequilafest med revygänget. och tequilafest blev det! med råge.
jag drack dock ingen eftersom jag skulle upp och jobba i morse (eller igår morse blir det)... fick dock lite mycket innanför västen ändå och promenaden hem var vinglig. men den friska luften var välbehövd!

det var segt att gå upp och jobba efter att ha sovit i bara fyra timmar men måste man, så måste man... jag kämpade mig igenom dagen och kom hem till en underbar söndagsmiddag som min fina mamma hade lagat. den var enormt god. resten av kvällen har jag bara gått runt och softat, skönt att inte ha något att göra faktiskt.

imorgon är jag HELT ledig! jag ska sova länge, äta lyxig frukost, dammsuga lite och kanske ta mig ett bad. äsch, vem vet.
det återstår att se.

godnatt världen.
sandra

Inga kommentarer: