11 februari 2007

jag är sjuk & anja har ännu ett guld

jag trodde att jag var frisk.
det var jag tydligen inte.

igår var jag tvungen att jobba själv eftersom S hade maginfluensa (stackars!). det var mycket folk och det blev ju rätt stressigt...
när jag kom hem åt jag jättegod tonfisksallad (något jag inte kommer äta på läänge) och sen kollade vi på Ice Age 2.

sen mådde jag jättedåligt. när jag hade hämtat kraft till att resa mig upp, ta mig upp för trappan och lägga mig i sängen blev huvudvärken värre och jag började krampa...

ja, jag behöver ju inte gå in mer på detaljerna men jag är ganska slut nu efter att ha kräkts hela natten och krampat osv. har fått i mig en kopp te och en macka idag...

anja har iallafall tagit mera guld. hon är duktig hon!
congrats.

1 kommentar:

Anonym sa...

bäddar in Sandy i en varm filt, kokar te och kramar bort det onda. I love you! puss Linda