14 februari 2007

kall, ensam & bitter...

ja gott folk. då var ännu en alla hjärtans dag avklarad - ensam.
min sötnos sitter 18 mil härifrån och jag har varit bitter hela dagen.
vår första alla hjärtans dag och så träffas vi inte. surt.
fast imorn kommer han så vi ska fira då.

en dag hit eller dit :).

min jobbarkompis agge var sjuk idag så jag har praktiskt taget stått själv uppe på caféet hela dagen... inte mycket fikasugna människor heller. så det var ganska tomt.

mamma kom dock och fikade hos mig och tog med min post, bl.a. ett alla hjärtans dag-kort från linda som hon hade gjort själv *applåd* :P). haha. tur att det finns någon som tänker på en. du bor i mitt hjärta också älskling!

för övrigt så börjar jag ladda inför gbg. åker på lördag morgon!
ska bli såå kul och jag har lite grejer som behöver inhandlas. bl.a. ett par nya jeans. och jeansdjungeln är ju ganska... tät, kan man säga. finns mycket att välja på...

men men, vi får la se vad det blir.
hoppas ni har haft en bra dag!

over and out.

Inga kommentarer: