24 februari 2007

sandra testar: cosmopharma

som sagt var jag på Cosmopharmas hudparty/mässa i onsdags och fick där med mig en goodiebag med diverse stuff. detta innehöll den:

  • en spegel med två sidor (en vanlig, en förstoring) i en praktisk ställning med olika "etapper" så man kan ha spegeln i den höjden man vill ha den i.
  • två stycken ögonskuggor i färgerna colorado & missisippi.
  • en läppenna
  • en penna som används både som läppenna & läppstift


först testade jag denna pennan. det var inte direkt min färg, men det var glansigt och snyggt. det var krämigt och gjorde läpparna jättemjuka.


sedan testade jag denna läppennan. jag målade först bara konturerna på läpparna men fyllde sedan i för att färgen skulle synas lite mer. detta gav ett mer matt resultat än den andra pennan. det kändes inte heller riktigt som min färg men jag tyckte ändå att det var en snygg färg nu till våren när det rosa kommer mycket i makeupen.


sist men inte minst testade jag dessa ögonskuggorna.


de var fina på men det var liite svårt att applicera dem för det blev väldigt... mycket. så jag fick sudda, sudda, sudda. därav det lite flackiga resultatet.. men bilderna är inte så jättebra heller. iallafall, de höll hela dagen utan att sätta sig i globlinjen (som vissa ögonskuggor gör) och det är bra.

allt som allt är jag ganska nöjd med produkterna. fast de hade kunnat ha snyggare färger på läpp-grejerna. typ rött passar ju de flesta.
aja, jag ska inte klaga :). är glad att jag fick en liten påse.

om ni vill veta mer om Cosmopharma gå in här!

kram.

Inga kommentarer: