24 februari 2007

hudparty!

förra veckan blev jag inbjuden på hudparty/mässa av en granne som är konsulent åt märket, cosmopharma.
deras produkter bygger på naturliga ingredienser och makeupen på mineraler, precis som i.d's makeup.

i onsdags åkte jag med min mamma & pappa (starkt appi!) till gullbernaparken med öppna sinnen och på glatt humör. många i min släkt och familj har haft hudproblem så som psoriasis och cosmopharma har arbetat med produkter för just dessa typer av hudproblem & hjälpt bl.a. en man i norge med mycket svår psoriasis...
iallafall, partyt/mässan hölls i två stora salar och det var uppdukat med kex, frukt och chips (inte bra när man är hungrig). det var jättemycket folk och alla minglade runt och verkade ha trevligt.

lena, min granne, la en vardagsmake på mig med deras produkter och jag måste medge att det kändes bra.
eftersom jag alltid har haft jättetorr hy är jag jättekräsen när det gäller smink o hudprodukter så jag var ganska skeptisk. men det blev bra & det kändes bra, framför allt.


här väntar jag på att lena ska sminka mig.


här är vi, min kära mor & jag.

jag hade föresten på mig min nya skjorta från topshop som jag inhandlade i gbg och acnejeansen.

innan vi gick fick vi varsin goodiebag värd 600 kr. inte illa. pappa gav sin till lillasyrran när vi kom hem efter han hade upptäckt sminket som var i :). haha...
i nästa inlägg testar jag produkterna vi fick med oss hem. don't miss it! :D

kram.

Inga kommentarer: