16 mars 2007

fredag

är ledig från jobbet idag. riktigt skönt faktiskt...

har varit en runda i stan med hela familjen, det skulle letas vårjacka till min syster.
jag lämnade tillbaka den som jag hade köpt utan problem. ägarinnan av affären är en högfärdig sur kärring så jag var lite rädd för att lämna tillbaka jackan... men det gick jättebra. det var nog för att både mams & paps var med.

hittade ett jättesött skärp från sisters point. det var rött med en rosett men jag köpte inte det för på måndag ska jag, mamma & syrran åkan in till "the big city" och shoppa loss. så jag sparar mig lite. trots att det var svårt.

hittade en jätteskön koftjacka (?) på lindex också. den var kort och hade en stor mysig krage. knapparna var lite på sidan och den var grå. och det fanns en kvar. i min storlek.
här är en bild, fast den är svart och syns inte så bra...

varför hittar man alltid saker när man inte ska handla något?
typiskt.

tur att jag ska jobba hela helgen, annars hade jag aldrig kunnat hålla mig till måndag.
kommer nog upp en dagens lite senare också.

hoppas ni har haft en bra dag!
kram sandra

Inga kommentarer: