27 mars 2007

tisdag

hemma igen efter en liten tur ner till stan med mamma.

min mamma är en av de få jag faktiskt kan slappna av med när jag ska kolla på kläder & vi har alltid jättekul på våra shoppingrundor.
många affärer i vår lilla stad har kvällsöppet denna veckan = rabatt på kläderna! på torsdag är det b*young så vi knallade dit idag och kollade lite.

jag provade de här byxorna, ett par röda och ett par jeans med hög midja.

de röda byxorna (från vila) var jättesköna och kostade 199kr (!). jag har sett några stycken som har röda byxor och jag har tyckt att det varit jättesnyggt men har aldrig riktigt vågat köpa en sån stark färg faktiskt. men de satt riktigt bra på så jag lade undan dem till torsdag kväll då man får 50% på sitt första köp = de kostar 99,50kr. bra deal där!

jeansen med hög midja var jag lite mer tveksam till men provade dem som en kul grej. och jag måste säga att jag trivdes i dem. men det är nog lite en vanesak för jag vet inte om jag hade använt dem så mycket i vardagen... eftersom man är uppfödd med låga midjor på byxor så är det en liten omställning. så de åkte tillbaka på klädställningen. är nog inte riktigt redo för sådana byxor än. även om det är jättesnyggt på andra!

dagens.
vit a-linjetisha, gina tricot
svarta stuprör, hm
petrolfärgade kilklackar, vagabond (inga strumpor idag!)
silverring, jonek

hoppas ni har en bra dag!
kram sandra

Inga kommentarer: