11 april 2007

i don't like your attitude

egentligen borde jag inte sitta här. jag borde jobba med mina arbetsprover. men jag orkar inte. inte nu. jag har haft en jobbig dag...


jag är trött på allt. trött på mina kompisar som jag inte förstår mig på, på livet, på min familj, på mitt jobb, på allt! det är inte något personligt. jag är bara trött.
jag ska dock träffa linda imorgon och det ska bli skönt för vi har inte pratat på evigheter!

på fredag ska jag åka till växjö och lämna in mina prover direkt till antagningsavdelningen. det känns bra och säkert. jag litar inte på posten längre...

jag är lite trött på min blogg också. och på att jag låter mig påverkas av andra hela tiden och har svårt för att bibehålla mitt självförtroende.

det är många bloggare som snackar om att de inte vill bli för personliga i bloggen (mest "modebloggare") men en blogg utan personlighet är ingen rolig blogg.
det är min åsikt.

bara två saker gjorde att jag log idag:



1. min underbara jobbarkompis agnes
2. min älskade pojkvän. han får mig alltid på bra humör när jag är lite down.
nu ska jag äta lite kakor och dricka te.
och fortsätta på mitt arbetsprov.
dagens låt: generellt - timbuktu

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh raring, jag är ledsen att det har varit lite konstigt mellan oss. Fast det är nog bara missförstånd egentligen, jag var aldrig arg..! Jag förstår att du har mycket nu och det är helt okej, så är det ibland. Arbetsproverna är viktiga för dig och då även för mig! Jag älskar dig! //Linda

sandra sa...

linda: jag är också ledsen för det, men det var inte det jag syftade på i det här inlägget. jag förklarar ikväll! <3