11 april 2007

yesterday

hej! vet att uppdateringarna har varit kassa på ett tag. det är för att jag har sjukt mycket att göra just nu. jag ska försöka bättra mig!

igår såg jag ut såhär. lite mörk bild, men men.
jeans, sisters point
svart ulltröja, hm
rutig kavaj, mammas :) (vet inte vart den kommer ifrån)

vädret är för övrigt skitskumt här. det kan vara iskallt ena stunden och andra vårvärme. jag vågar inte chansa eftersom en förkyldning ligger och lurpassar på mig så jag körde på ulltröja...
jag förstår inte vart det fina vädret tog vägen?! trodde det var här för att stanna. dock har jag sett på tv att det skulle bli jättefint väder nu till helgen. men man ska kanske inte lita på dem.. hmm..

igår inhandlade jag ett nytt linne från noa noa. det är randigt och har urringning i ryggen, jättefint!

jag köpte också ett litet barnförkläde på röda korset som jag tänkte sy om till en tygkasse.

uppdaterar lite mer senare, har bl.a. en gästoutfit på gång!!

kram sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad är en gästoutfit? kramar

sandra sa...

lina; någon som inte är jag som visar upp vad den personen har för kläder. så är det. bakat fler muffins på sistonde? kram