24 april 2007

what a day

idag har vi haft en busslast på caféet = kaffesugna, snåla pensionärer som ska ha fika. jag gjorde bakelser så det bara rök om det. och det blev bra faktiskt!


det blir alltid rusning när pensionärerna ska ha sitt fika... caféet är inte så stort heller så kön blir lång. men jag och agge fixade det bra, vi är trots allt superteamet!

när alla hade gått blev jag supertrött och slängde mig i en soffa och vilade lite. agge dokumenterade givetvis. "jag tar några stycken så du har något att välja på", haha du är för rolig.

här är jag alltså - utslagen i en antik soffa.

hoppas ni har haft en bra dag!
kram sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmmh jag vill ha den.. mmh, är det pajbotten?

sandra sa...

halloj lina. det är något som heter tartletter en slags pajdeg kan man säga, fast lite knaprigare.