22 maj 2007

dagens godnatt!

hej hej. tänkte slänga upp dagens också även om bilden inte är det bästa i världshistorien...
är sjukt trött nu och måste gå och lägga mig inom loppet av tio minuter annars somnar jag nog över tangentbordet.

idag hade vi 30 grader i skuggan. sommaren är på ingång med andra ord! jag vågade på mig mina nya shorts och jenny hellström-linnet. till det blev det svarta ballerinor och min secondhandskinnväska.

mamma och jag var på stan idag också och jag inhandlade en bikini från lindex som är lingon&mjölk-färgad (jättesöt!).

sen gick vi till jekyll&hyde och fikade på rabarberpaj med massa glass till. ja, kolla själva. mums!

nej, nu måste jag som sagt gå och lägga mig. jag har sovmorgon imorn så det kommer bli mycket sömn! det är bra, det behövs.

godnatt världen.

Inga kommentarer: