23 maj 2007

black&white

godmorgon.
idag är det jobb som står på schemat. efter det ska jag (om jag slipper jobba över och hinner dit) träna, body balance idag igen. hoppas bara att jag inte får lika mycket träningsvärk som förra gången. jag kunde knappt gå igår, haha. men det är bättre idag. jag antar att det alltid är så när man gör något första gången. man vill göra sitt bästa och tar ut sig totalt...

idag hoppade jag i mina nya svarta ankellånga byxor & ett vitt linne från hm. svart & vitt slår ju aldrig fel, you know.
även mina brillor fick vara med idag, har inte använt dem på ett tag - ajabaja. jag är så dålig på sånt trots att jag vet att jag behöver dem. jaja, nu är de på iallafall.







luggen fick sig en liten tillklippning igår också som ni kanske ser. klippte den lite kortare i "förebyggande syfte".

hoppas ni får en fin dag!
kram sandra

Inga kommentarer: