31 maj 2007

dedicated

jag har en knut i magen, någon som hugger mig i mig där inne & tårar som trycker bakom ögonen... jag vet inte hur jag ska säga riktigt, förklara liksom.

när en av ens bästa vänner mår jättedåligt så finns inget utseendeideal, inga sätt man ska vara eller klä sig på kvar i huvudet. allt som betyder något är att den personen mår bra.

jag vet inte vad jag ska skriva mer förutom (till dig, L);

jag hade verkligen hoppats på den här sommaren. nu kommer den inte bli som jag hoppats på & det gör jätteont. jag mår jättedåligt över att ha kommit i den här situationen, hur ska jag kunna bo i samma lägenhet som honom, titta honom i ögonen och inte tänka på hur han har varit mot dig? jag kommer aldrig lämna din sida, jag är hos dig för alltid. jag älskar dig & du betyder så mycket som vän för mig. jag hoppas du förstår det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, hjärtat! Jag vet att du känner så, utan tvekan. Din sommar kommer bli kanon, du ska ju bo ihop med Marcus :) det är du väl värd och ingen är gladare än jag för det! Jag älskar dig, alltid! Vår vänskap är sjukt viktig för mig och den kommer inte han förstöra, aldrig nånsin! Jag ringer dig ikväll! Don´t worry, i am okej! PUSS!