01 juni 2007

panik!

jag är bjuden på fest ikväll, blev det i eftermiddags & jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. körde ner till stan efter jobbet och sprang ut och in i alla affärer för att hitta något att ha på mig. till slut tog jag några djupa andetag, lugnade ner mig lite & frågade affärsbiträdet om hjälp - något jag sällan gör. varför gör man inte det oftare egentligen? det är ju dem som vet bäst var kläder finns i affären & hur man kan göra olika kombos.
fick iallafall med mig en kort klänning hem. svart med lite mönster på. det får duga!
nu måste jag bara hitta på något med håret... hade tänkt mig rakt men eftersom jag är självlockig och det är regn & fukt i luften skulle det inte hålla så länge.
och på denna festen känner jag nästan ingen annan än hon som har den & då hade det varit skönt att känna sig fin iallafall.

nu måste jag springa och göra mig i ordning. om jag hinner lägger jag upp en bild lite senare.
ha en bra kväll!
kram sandra

Inga kommentarer: