09 maj 2007

ett litet inlägg om ett litet café

hola! idag har varit en tråkig dag, precis som igår. vädret växlar mellan sol, regn och blåst.
vilket betyder - inga kunder. eller inte många iallafall. trist.

caféet är för övrigt ett syndens näste :). iallafall om man försöker äta nyttigt och hälsosamt. det går verkligen inte när man jobbar på café. dels för att man kanske inte hinner äta på regelbundna tider och dels för att man omges av frästelser.
vi har dessutom världens godaste glass - mövenpick. den kommer från schwiez (svetjs) och är gudomligt god! sia och all annan glass kan slänga sig i väggen.

när man befinner sig mitt i denna röra av godsaker så inser man att något måste göras, det kan inte fortsätta såhär.

. idag har jag varit nere på Ron sportsclub och köpt ett sommarkort vilket innebär att jag får träna i tre månader nu över sommaren till ett mycket förkomligt pris.
jag hade tänkt att köra mest BodyBalance (poweryoga, pilates m.m. blandat) och Yoga men lägga till några konditionspass och lite dansklasser över det. vi får se. men det ska bli kul och jag är jättepeppad nu!

det var nog mest det jag hade att säga idag. hoppas ni har haft en bra dag.
kram sandra

Inga kommentarer: