11 maj 2007

you live and you learn

ja, nu sitter jag här igen. mitt i natten. jag kan inte hjälpa det. jag är en nattuggla. men nu är det värre än vanligt. vet inte varför...


har haft yttligare en tråkig dag på jobbet innehållande regn, huvudvärk och konstiga kunder. finns det inget normalt folk i denna staden? jag bara undrar.

nästa helg ska jag och linda åka till helsingborg!! det ser jag fram emot. komma iväg lite, se en för mig ny stad och bara hänga & umgås. can't wait.

imorgon ska jag för övrigt kolla på en lägenhet i stan som vi vill hyra! hoppas, hoppas, hoppas vi får den. hade varit helt underbart att bo med marcus (och komma hemifrån!) hela sommaren. åh!

nej, nu får jag nog hoppa i säng. jag ska upp och träna imorgon innan jobbet. ja, ni hörde rätt.
om jag orkar, haha :).

godnattkramar sandra

Inga kommentarer: