29 maj 2007

fika is good for your soul

hallelåja!
idag har jag hunnit med två fikor! riktigt nice. den första var bara en snabbis efter jobbet men den andra blev en riktig långdragare (vi fick vänta på maten i över en timme, dålig stil!). eftersom det var kvällsöppet i stan så strosade vi runt lite & jag inhandlade en hudfärgad bh från lindex. nödvändigt & tråkigt. men sådan shopping behövs också vare sig man vill det eller inte. fast det finns en sak som slår allt och det är att handla strumpor. det är nog det tråkigaste som finns...

emma & maja hade likadana hoodies från vero moda med jordgubbar på och bara för att jag älskar jordgubbar (och emma & maja förståss <3) så får dem vara med på min blogg. det märks att det är en liten stad det här eftersom alla har likadana kläder på sig :/ - boring!


längst upp ser ni en svettig sandra. jag vet att jag ser skabbig ut så ni behöver inte poängtera det. det är värsta klibbiga vädret här - åskvärme idag igen skulle jag tro... iallafall har jag på mig min nya pufftop från jc, grått ribbat linne från lindex, svarta stuprör från hm & svarta ballerinas från din sko + min jacka från indiska & mitt favorithalsband.

det var allt roligt jag hade att komma med idag. nu ska jag ringa min boyfriend & berätta för honom hur mycket jag saknar honom. livet är hårt ibland.

ha det fint!
kram

Inga kommentarer: