29 maj 2007

found them

godmorgon allihopa!
igår när jag var i stan hittade jag dem! ja, solbrillorna ashley har på bilden, som föresten är awesome!! eller iallafall ett par liknande. för 200 kr. men jag köpte dem inte för att det var lite sovmaskvarning på dem... men det är värt att tänka över det iallafall.
kommer inte ihåg vilket märke det var men jag hittade dem i en affär som heter breeze & de har mycket kläder från billabong, koola anna, svea & sisters point så något av de märkena kan det vara. jag ska kolla upp det närmare.
känner att jag vill ha lite fler solglasögon än det enda par jag har och har siktet inställt på ett par pilotisar (minst) & några andra som är lite "roligare" som de ovan. vet inte om hela den här wayfearers-grejen är något för mig.
men man ska aldrig säga aldrig.

nu ska jag till jobbet!
kram sandra

Inga kommentarer: